сучасна українська літературна мова за ред м.я плющ к. вища шк 1994.

сучасна українська літературна мова за ред м.я плющ к. вища шк 1994.

4. Сучасна українська літературна мова За ред. М.Я.Плющ. −., 1994. 5. Сучасна українська літературна мова За ред. О.Д.Пономарева. −., 1997. 7. Українська мова : підручник для учнів старших класів середніх навальних закладів нефілологічного профілю та абітурієнтів // Пентилюк М.І., Горошкіна О.М., Галетова.Г. та ін. – К : Ленвіт, 2003. – 272. 8. Український правопис АН України, Ін-т мовознавства ім. О.О.Потебні; Ін-т української мови −., 2010. ПРОГРАМА ФАХОВОГО ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ спеціальність – 6.020303 „ Філологія. Українська мо Сучасна українська літературна мова як вища форма існування національної мови55 - 72. Фонетика української літературної мови як учення про її звукову систему73 - 103. Українська орфоепія як учення про систему загальноприйнятих правил української літературної вимови104 - 121. Українська графіка. Українська орфографія як учення про систему загальноприйнятих правил написання слів122 - 156.  Підручник з української мови 10 клас М.Я. Плющ 2010 складається з матеріалів з історії розвитку української мови. Також до книги увійшли тексти з фонетики, орфоепії, фразеології, лексикології та словотвору. Крім того, до книги увійшли тлумачний словник і словник термінів, а також додатки. 1. Булаховський Л.А. Курс сучасної української літературної мови. – Т. 1. –.: Радянська школа”, 1951. – 519. 2. Глущик.В., Дияк О.В., Шевчук.В. Сучасні ділові папери.  8. Козачук Г.О. Українська мова: Практикум. –.: Вища школа, 1991. – 397. 9. Козачук Г.О., Шкуратяна Н.Г. Практичний курс української мови. –.: Вища школа, 1993. – 367. 10. Кочан І.М., Токарська.С. Культура рідної мови. .І. Головащук, М.М. Пещак,.М. Русанівський, О.О. Тараненко. –.: Довіра, 1994. – 864. 19. Пазяк О.М., Кисіль Г.Г. Українська мова і культура мовлення. –.: Вища школа, 1995. – 239. 20. Паламар Л. М., Кацавець Г. М. Мова ділових паперів.  За ред. М.Я. Плющ. – 4-те вид. –.: Вища шк., 2003. – 430. 30. Українська мова. Список рекомендованої літератури з дисципліни "Українська мова за професійним спрямуванням". 1 Навчальна література 1 Бабич, Н. Основи культури мовлення Н.Бабич. – Л. : Світ, 1990. – 232. 2 Глущик,. Сучасні ділові папери.Глущик, О. Дияк,.Шевчук –. : АСК, 2001. – 400. 3 Довідник з культури мови: посібник за ред Єрмоленко –. : Вища школа, 2005. – 399. 4 Зубков, М. Сучасне українське ділове мовлення М.Зубков. – Х. : Торсінг, 2001.  –.: Вища шк., 2005. – 286. 8 Пономарів, О. Стилістика сучасної української літературної мови О. Пономарів. –. : Либідь, 1992. – 248. 9 Шевчук,. Ділове мовлення для державних службовців. Шевчук. Плющ М.Я. Сучасна українська літературна мова.-К.: Вища школа, 2003. Пономарів О. Фонеми г та г. Словник і коментар.-К., 1997. Словник труднощів української мови. -К., 1989. Словник української мови: В 11 т. -К., 1970 -1980. Сучасна українська літературна мова за ред. О Пономарева. –., 1997.  За ред. П.С.Дудика.-К.: Вища шк., 1993. Український правопис НАН України, Ін-т мовознавства ім. О. О. Потебні; Ін-т української мови. - Стереотип. вид. -.: Наук. думка, 2003. - 240. Фащенко М.М. Українська орфоепія – теорія і практика// Щорічні записки з українського мовознавства.-Одеса, 1999. Випуск 6. Шапошникова І, Гайдученко Г.М. Сучасна українська літературна мова. Фонетика і фонологія. Сучасна українська літературна мова як вища форма існування національної мови. § 10. Форми існування мови. 55. § 11. Поняття про українську літературну мову. Писемна й усна форма української літературної мови. 58. Розвиток мовлення. –.: Вища шк., 2004. – 167. 10. Плющ М. Я. Проблема відокремлення і відокремлених компонентів речення. (семантико-синтаксичний аспекти). –.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2010. – 92. 11. Слинько І. І., Гуйванюк Н, Кобилянська М. Ф. Синтаксис сучасної української мови: Проблемні питання: Навч. посібник. –.: Вища шк., 1994. – 670. 12.  – 400. 13. Сучасна українська літературна мова: Морфологія. Синтаксис : підручник Мойсієнко, І. М. Арібжанова, Коломийцева та ін. –.: Знання, 2010. – 441. 14. Сучасна українська літературна мова: Підручник Сучасна українська літературна мова: Синтаксис За ред. І Білодіда. –.: Наук, думка, 1972. – 516. 15. 20. Кадомцева Л. О. Українська мова: Синтаксис простого речення. –.: Вища школа, 1985. 21. Каранська М. У. Синтаксис сучасної української літературної мови. –.: нмкво, 1992. 22. Кулик Б. М. Курс сучасної української літературної мови: Синтаксис. –.: Рад. школа, 1965. – Ч. 2. 23. Курс сучасної української літературної мови: Синтаксис За ред. Л Булаховського. –.: Рад. школа, 1951. – Т. 2. 24. Кучеренко І.К. Теоретичні питання граматики української мови.  35. Сучасна українська літературна мова За. ред. М. Я. Плющ. –.: Вища школа, 1994. 36. Сучасна українська літературна мова: Морфологія. Синтаксис/.К.Мойсієнко, І.М.Арібжанова,.В.Коломийцева та ін… –.:Знання, 2010. – 374с. Плющ, М. Я. Сучасна українська лiтературна мова. Збірник вправ [Текст] : навч. посібник М. Я. Плющ, О. I. Леута, Н. П. Гальона. - Київ : Вища шк., 1995. - 284. - ISBN 5-11-004252-7 : 108000.00 крб, 108000 крб. ГРНТИ.  -. : Вища шк., 2000. - 430. - ISBN 5-11-004712-Х : 15,4 р., 15.40 р. ГРНТИ.  Кл.слова (ненормированные): УКРАЇНСЬКА МОВА Доп.точки доступа: Плющ, М. Я. Караман,. О. Волошенко, \дар.\ Экземпляры всего: 1 аб.2 (1) Свободны: аб.2 (1). 4У П 40. Плющ, М. Я. Українська мова [Текст] : довідник М. Я. Плющ, Н. Я. Грипас. - Київ : Рад. школа, 1990. - 255. - ISBN 5-330-01264-3 : 0.55 р. ГРНТИ. Сучасна українська літературна мова : підручник [М. Я. Плющ,. П. Бевзенко, Н. Я. Грипас та ін.] ; За ред. М. Я. Плющ. –. : Вища школа, 1994. – 414. 18. Трубачев О. Н. Реконструкция слов и их значений О. Н. Трубачев // Вопросы языкознания.  Гіпотези та суперечки в наукових школах. Проблема класифікації мов світу. Генеалогічна класифікація мов як класифікація їх за спорідненістю та типологічна класифікація як класифікація їх за будовою. Проблема класифікації окремих мовних одиниць; мова і мислення; мова і свідомість. 2.Сучасна українська літературна мова : Підручник М.Я. Плющ,.П. Бевзенко, Н.Я. Грипас та ін.; За ред. М.Я. Плющ. – 2-ге вид., перероб. і допов. –., 2000. – 430с. 3.Сучасна українська мова: Лексикологія. Фонетика : підручник.К. Мойсієнко, О.В. Бас-Кононенко,.В. Берковець та ін. ; за редК. Мойсієнка ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. –. : Знання, 2013. – 340с.  Прагнучи зайняти центральне положення, ненаголошені задні голосні просуваються наперед, передні – назад, високі – вниз, низькі – вгору. Диференціація ненаголошених алофонів відносно підняття спинки язика зберігається, хоча деякі зміни відбуваються: [у] пересувається до високо-середнього підняття, [и] опускається трохи вниз, [е] піднімається вгору, [о]. Сучасна українська літературна мова. Укладача – старший викладач кафедри іноземних мов та українознавства, кандидат філологічних наук Дедухно. ВСТУП. Програма навчальної дисципліни «Сучасна українська літературна мова» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності «Філологія» СВО «Бакалавр».  Міждисциплінарні зв’язки: «Сучасна українська літературна мова» є дисципліною циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки й тісно пов’язана з дисциплінами «Вступ до мовознавства», «Історія України», «Філософія», «Етнолінгвістика». 1. Мета та завдання навчальної дисципліни. Плющ, М. Я. Сучасна українська лiтературна мова. Збірник вправ [Текст] : навч. посібник М. Я. Плющ, О. I. Леута, Н. П. Гальона. - Київ : Вища шк., 1995. - 284. - ISBN 5-11-004252-7 : 108000.00 крб, 108000 крб. ГРНТИ.  -. : Вища шк., 2000. - 430. - ISBN 5-11-004712-Х : 15,4 р., 15.40 р. ГРНТИ.  Кл.слова (ненормированные): УКРАЇНСЬКА МОВА Доп.точки доступа: Плющ, М. Я. Караман,. О. Волошенко, \дар.\ Экземпляры всего: 1 аб.2 (1) Свободны: аб.2 (1). 4У П 40. Плющ, М. Я. Українська мова [Текст] : довідник М. Я. Плющ, Н. Я. Грипас. - Київ : Рад. школа, 1990. - 255. - ISBN 5-330-01264-3 : 0.55 р. ГРНТИ. 2. Волох О.Т. та ін. Сучасна українська мова.-., 1989. 3. Каранська М.У. Синтаксис сучасної української літературної мови. -., 1995. 4. Сучасна українська літературна мова. За ред. М.Я.Плющ.-К., 1994. 5. Сучасна українська літературна мова./За ред. О.Д.Пономарева.-.,1994. 6. Слинько І.І.,Гуйванюк Н.В., Кобилянська М.Ф. Синтаксис сучасної української мови. Проблемні питання.-К.: Вища школа, 1994. 7. Український правопис.-К., 1993.- § 118, 119, 121. Сучасна українська літературна мова [Текст] : підруч. для студ. вузів, які вивч. дисципліну "Сучасна українська мова" М. Я. Плющ,. П. Бевзенко, Н. Я. Грипас [et al.] ; за ред. М. Я. Плющ. –. : Вища шк., 1994. – 414. У підручнику викладено всі основні теоретичні питання курсу: про укр. мову як національну мову українського народу та її походження і розвиток, фонетичну і фонологічну системи, словниковий склад, граматичну будову й словотвір. Розглянуто питання графіки й орфографії та пунктуації. ISBN 5-11-004251-9. УДК 811.161.2(075.8) ББК 81.411.1я73. Сучасна українська літературна мова. Самостійна та індивідуальна робота. Гриф Міністерства освіти і науки України: Рекомендовано як навчальний посібник для студентів. вищих навчальних закладів. Дніпропетровськ 2015. 3. УДК 81’373.7 ББК 81.411.4 Г.19. У45. Рекомендовано до друку Вченою радою факультету української й іноземної філології та мистецтвознавства як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. ПРОТОКОЛ № 5 ВІД 19.12.2011. Курс сучасної української літературної мови тісно пов'язаний з професійною підготовкою в Україні вчителя інформаційних технологій, програмістів та ін. Основним методом навчання є модульно-рейтинговий. Курс передбачає подачу навчального матеріалу у формі лекцій та його відпрацювання на практичних заняттях із використанням комплексу методів і прийомів організації та проведення навчального процесу.  2. Сучасна українська літературна мова /За ред. М.Я. Плющ. —.: Вища. шк., 1994. 3. Тоцька Н.І. Сучасна українська літературна мова. Фонетика, орфоепія, графіка, орфографія. —., 1981. — 151. 4. Український правопис-.: Наук, думка, 1994.- 240с. Сучасна українська літературна мова. Самостійна та індивідуальна робота. Гриф Міністерства освіти і науки України: Рекомендовано як навчальний посібник для студентів. вищих навчальних закладів. Дніпропетровськ 2015. 3. УДК 81’373.7 ББК 81.411.4 Г.19. У45. Рекомендовано до друку Вченою радою факультету української й іноземної філології та мистецтвознавства як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. ПРОТОКОЛ № 5 ВІД 19.12.2011. Курс сучасної української літературної мови тісно пов'язаний з професійною підготовкою в Україні вчителя інформаційних технологій, програмістів та ін. Основним методом навчання є модульно-рейтинговий. Курс передбачає подачу навчального матеріалу у формі лекцій та його відпрацювання на практичних заняттях із використанням комплексу методів і прийомів організації та проведення навчального процесу.  2. Сучасна українська літературна мова /За ред. М.Я. Плющ. —.: Вища. шк., 1994. 3. Тоцька Н.І. Сучасна українська літературна мова. Фонетика, орфоепія, графіка, орфографія. —., 1981. — 151. 4. Український правопис-.: Наук, думка, 1994.- 240с. 20. Курс сучасної української літературної мови [за ред. Л.А. Булаховського]. –. : Рад. школа, 1951. – Т. II. Синтаксис.  –. : Вища шк., 1994. – 670. 29. Сучасна українська літературна мова. Синтаксис [за заг. ред. акад. АН УРСР І.К. Білодіда]. –. : Наукова думка, 1972. – 511. 30. Сучасна українська літературна мова : Підручник М.Я. Плющ,.П. Бевзенко, Н.Я. Грипас та ін.; [за ред. М.Я. Плющ]. –. : Вища школа, 2000. – 430. 31. Сучасна українська мова [за ред. О.Д. Пономарева]. –. : Либідь, 1997. – 399. 12. Сучасна українська мова: Синтаксис /за ред. О Пономарів -.: Либідь,1994. 13. Український правопис НАН України, І-т укр. мови, І-т мовознавства ім. О. О. Потебні. -.: Наук. думка, 1999. 14. Пономарів О Стилістика сучасної української мови -.: Либідь,1992. 15. Півторак Т. П. Українці: звідки ми і наша мова -.: Наук. думка, 1993. 16. Півторак Т.П. Походження українців, росіян, білорусів та їхніх мов. –.: Академія, 2001. Особливо любила уроки української мови, української і російської літератури та історії.  М.Я.Плющ є також співавтором підручника для філологічних факультетів університетів “Сучасна українська літературна мова” За редП.Грищенка. Їй належать розділи “Морфемна будова слова”, “Словотвір”, “Займенник”. До комплексу теоретичного і методичного забезпечення основного для філологічних факультетів курсу мови входить також навчальний посібник “Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ”, створений колективом кафедри, який очолила М.Я.Плющ (К.: Вища школа, 1995 і 2002). Сучасна українська літературна мова [Текст] : підручник М.А. Плющ,.П. Бевзенко, Н.Я. Грипас та ін.; за ред. М.Я. Плющ. - 3-е вид., стер. -. : Вища шк., 2001. - 430. - ISBN 966-642-054-6 : 018.00 р., 016.20 р. ББК 81.2Укр-923. Доп.точки доступа: Плющ, М.А.; Бевзенко,.П.; Грипас та ін., Н.Я. ; Плющ, М.Я. \за ред.\ Экземпляры всего: 52 АБУ (51), Сп., чз2 (1) Свободны: АБУ (51), чз2 (1). 81.2Укр С 916. Сучасна українська літературна мова [Текст] : підручник М.Я. Плющ,.П. Бевзенко, Н.Я. Грипас та ін.; За ред. М.Я. Плющ. - 4-е вид., стер. -. : Вища шк., 2003.  (Нет сведений об экземплярах) Шифр: У51/2008/9 Журнал. Українська мова й література в середніх школах [Текст] 2008г. 3. СУЛМ За ред. Плющ М. Я. –.:. шк., 1994. –. 303–307. 4. Слинько І. І., Гуйванюк Н, Кобилянська М. Ф. Синтаксис сучасної української мови: Проблемні питання. –.:. шк., 1994. –. 3–68.  6. Удовиченко Г. М. Словосполучення в сучасній українській літературній мові. –.: Наук. думка, 1968. –. 3–227.  М.Я. Плющ: словосполучення, словоформа, просте речення, складне речення, складне синтаксичне ціле. Отже, об’єктом вивчення синтаксису є різні синтаксичні одиниці, що можуть бути виокремлені у зв’язному тексті, тобто словосполучення, речення; словоформи і складне синтаксичне ціле (текст). Синтаксис словосполучення („малий”) розглядає синтаксичні властивості слів, правила їх поєднання, типи словосполучень. Волох О.Т. Сучасна українська літературна мова. –.: Вища шк. – 1986. –.28-36, 41-44, 64-77. Доленко М.Т. та ін. Сучасна українська мова. –.: Вища шк. 1987. –.23-25, 25-36. Сучасна українська мова. За ред. Грищенка.П. –.: Вища шк. 1997. –.11-17, 27-50. Сучасна українська літературна мова За ред. Плющ М.Я. –.: Вища шк. 1994. –.24-43. Лекція №6.  Український орфографічний словник: Орфографічний словник української мови: Близько 143000 слів За ред. Л.М. Полюги. – З-те вид., переробл. і доповн. –.: Довіра, 2002. Мета: узагальнити та систематизувати знання про дієприслівник, навчитися визначати вид, перехідність і стан дієприслівників, удосконалити навички морфологічного аналізу. Завдання: - формування вмінь розпізнавати дієприслівників у реченнях; - утворення можливих форм дієприслівників; - визначення морфологічних ознак та синтаксичної ролі дієприслівників; - вироблення вмінь робити морфологічний аналіз дієприслівників. Наочність: картки із завданнями для самостійної роботи, тестові завдання. Конспект на урок Українська мова скачати Сучасна українська літературна мова: Підручник М. Я. Плющ,. П. Бевзенко, Н. Я. Грипас та ін.; За ред. М. Я. Плющ. – 3-є вид. –.: Вища шк., 2001. Сучасна українська мова: Підручник О Пономарів, Різун, Л. Ю. Шевченко та ін.; За ред. О.Д. Пономарева.  Лисиченко Л Лексикологія сучасної української мови. Семантична структура слова. – Х.: Вища шк., Вид-во при ХДУ, 1977. Мамрак Проблеми словотвірної омонімії // Мовознавство, 1992, № 3. Мацько Л. І., Сидоренко О. М. Українська мова: Посібник. – 2-е вид. –.: Либідь, 1996. Медведєв Ф. П. Українська фразеологія: Чому ми так говоримо. – Х.: Вища шк., 1978. Москаленко Нарис з історії української лексикографії. –., 1961. Словесний наголос у сучасній українській літературній мові, його характер і функції. 41. Правопис слів іншомовного походження. Морфологія.  Способи творення прислівників у сучасній українській літературній мові. 64. Прийменник. Творення і вживання прийменників, їх правопис.  Підручник для студентів філологічних факультетів вузів. –.: Вища школа, 1993. – 336. Боднар О.І., Карпенко Ю.О., Микитин-Дружинець М.Л. Сучасна українська мова: Фонетика. Фонологія. Орфоепія. Сучасна українська літературна мова [за ред. М. Я. Плющ]. – 2-е вид., перероб. і доп. –. : Вища школа, 2000. –. 140-141. Цілина М. М. Сучасна українська літературна мова. Морфеміка. Словотвір.  Тема: Класифікація морфем української мови І. Опрацювати теоретичні питання: 1.Типи морфем за характером значення. 2. Класифікація морфем: а) за місцем розташування у слові  2. Вправи 144, 148 – за збірником вправ М.Я.Плющ та ін. Сучасна українська літературна мова: Зб. вправ. –., 1995. Євтушина Тетяна Олександрівна. Сучасна українська літературна мова. Синтаксис словосполучення і простого ускладненого речення. Навчальний посібник. Технічний редактор Комп’ютерне складання та верстання. Букаєв М Кольченко. Підп до друку 15. 02.2019. Формат 60х84/16.  Програма курсу «сучасна українська літературна мова. Синтаксис. Словосполучення і простого ускладненого речення».  Добре – студент засвідчує високий рівень осмислення вивченого, спроможний логічно, аргументовано, чітко, точно висловлювати власні думки. Сучасна українська літературна мова. Морфологія за заг. ред. І Білодіда. –. : Наук. думка, 1969. –. 5-8. Сучасна українська літературна мова : підручник [А. П. Грищенко, Л. І. Мацько, М. Я. Плющ та ін.; за ред П. Грищенка]. – 3-тє вид., допов. –. : Вища школа, 2002. –. 272-276. Сучасна українська літературна мова : підручник [М. Я. Плющ,. П. Бевзенко, Н. Я. Грипас та ін.; за ред. М. Я. Плющ. – 6-те вид., стер. –. : Вища школа, 2006. –. 194-199. Сучасна українська мова : підручник [О Пономарів, Різун, Л. Ю. Шевченко та ін.] 5. Сучасна українська літературна мова /За ред. Плющ М.Я: Вища шк. 1994.-С.24-43. Зміст лекційного курсу. 1. Мова – суспільне явище, що виникає, розвивається, живе й функціонує в суспільстві, оскільки є засобом спілкування людей.  Сучасна українська літературна мова - оброблена унормована форма української національної мови від часів І. П. Котляревського, Т. Г. Шевченка і до наших днів. Сформувалася вона на основі середньо-наддніпрянських говорів, але до її складу ввійшли й інші наріччя. Морфологія - Літературне місто - Онлайн-бібліотека української літератури. Освітній онлайн-ресурс. Наверх.  —., 1981. Сучасна українська літературна мова: Морфологія За заг. ред. І Бі- лодіда. —., 1969. Сучасна українська літературна мова За ред П. Грищенка. —… § 121. Інтер’єктивація. Клас вигуків може поповнюватися шляхом переходу слів і словоформ з інших частин мови. Визначальним у процесі ін- тер’єктивації є зрушення в семантиці повнозначних слів унаслі- док виконання ними вторинних функцій, коли їх основна, н о — м і н а… § 120. Розряди вигуків. Звуконаслідувальні слова. Сучасна українська літературна мова [Текст] : підруч. для студ. вузів, які вивч. дисципліну "Сучасна українська мова" М. Я. Плющ,. П. Бевзенко, Н. Я. Грипас [et al.] ; за ред. М. Я. Плющ. –. : Вища шк., 1994. – 414. У підручнику викладено всі основні теоретичні питання курсу: про укр. мову як національну мову українського народу та її походження і розвиток, фонетичну і фонологічну системи, словниковий склад, граматичну будову й словотвір. Розглянуто питання графіки й орфографії та пунктуації. ISBN 5-11-004251-9. УДК 811.161.2(075.8) ББК 81.411.1я73. § 10. Голосні заднього ряду Голосний [у]. Під час вимови голосного [у] як основного алофона фонеми /у/ ротова порожнина відкрита менше, ніж за вимови всіх голосних заднього ряду. Положення язика дуже високе. Язик спрямований угору до м'якого або навіть до задньої частини твердого піднебіння. Положення точки найвищого підняття язикової спинки передніше, ніж при [о]. З усіх

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

карта дота 1 6.83 с ботами русская

аудыододаток з англійської мови 2класу по о.карпюк